Wednesday, December 5, 2012

חדש מאדסנס ציור חץ במודעות גוגל אדסנס

בחודש ספטמבר האחרון גוגל הוסיפה חץ כחול באדסנס שהופיע רק במודעות שיועדו להופעה בעת גלישה סלולרית באתרים שונים דרך מכשיר סלולרי תומך. מסתבר שמודעות אילו מספיק פופאלריות וגורמים שונים דיווחו דווקא על עלייה בהכנסות ממודעות חץ כחול באדסנס בעת גלישה סלולרית.  ועכשיו, גוגל החליטה להוסיף חץ דומה למודעות מבוססות אדסנס למחשב האישי, גוגל הודיעה שהם שיפרו את מודעות גוגל אדסנס שלהם על ידי התוספות הבאות:   - שיפור גודל גופן - שיפור במרווח - שיפור ריפוד - עדכון פריסות טקסט - הוספת סמל חץ לחיצים  גוגל מדווחים שבעקבות הוספת החץ במודעות אדסנס היו יותר "קליקים" למפרסמים עם תוכנית מודעות אדסנס של גוגל. השינוי אמור להתחיל השבוע ואתם אמרוים לראות סוג כזה של מודעות גוגל אדסנס בקרוב.

בחודש ספטמבר האחרון גוגל הוסיפה חץ כחול באדסנס שהופיע רק במודעות שיועדו להופעה בעת גלישה סלולרית באתרים שונים דרך מכשיר סלולרי תומך. מסתבר שמודעות אילו מספיק פופאלריות וגורמים שונים דיווחו דווקא על עלייה בהכנסות ממודעות חץ כחול באדסנס בעת גלישה סלולרית.

ועכשיו, גוגל החליטה להוסיף חץ דומה למודעות מבוססות אדסנס למחשב האישי, גוגל הודיעה שהם שיפרו את מודעות גוגל אדסנס שלהם על ידי התוספות הבאות:

- שיפור גודל גופן
- שיפור במרווח
- שיפור ריפוד
- עדכון פריסות טקסט
- הוספת סמל חץ לחיצים

גוגל מדווחים שבעקבות הוספת החץ במודעות אדסנס היו יותר "קליקים" למפרסמים עם תוכנית מודעות אדסנס של גוגל. השינוי אמור להתחיל השבוע ואתם אמרוים לראות סוג כזה של מודעות גוגל אדסנס בקרוב.